Förkyld...

Vaknade i morse och hade basröst...så där lagomt porrigt...
Lät som om jag kedjerökt och hinkat whiskey i 14 dagar...typ...

Efter ca 3 liter te med en maaaassa honung börjar det bli aningens bättre. Isse fick också vara hemma idag och kurera sig. Så vi har myst i soffan och tittat på "Vilddjuren". Vilken enligt min åsikt är ett plagiat av den betydligt bättre "Madagascar"...

Har inte gjort så mycket mer idag...förutom att slänga ihop en lasagne till middag...
Nu ska jag kasta mig en kvart på soffan...

Over and out

*poff*

Ps: Utlyser härmed en liten tävling....den som först kan komma på vad ordet "hor-kanot" betyder vinner en grön termos i valfri färg...eller ett avgassystem till en Ford Sierra...:ds

Kommentarer
Postat av: Kickilickan

en...limousine kanske...?!

2007-03-14 @ 17:24:56
URL: http://kicki.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0