Friskvård

Ja man kan ju inte påstå att vi legat på latsidan den här helgen direkt.
Igår var vi vid Svegs-dammen med La familia Hjelm-Rosenberg. Vi åkte bob, madrass och grillade korv.
Det kunde ha varit lite mer sol, men vi hade skitkul ändå. 
Det finns bra blandning på backar där, både branta och flacka. Marie slängde sig utför brantaste med madrassen...själv avstod jag. Jag gick och högg pinnar att spjäla brutna ben med under tiden...hehe.

Nu ska vi gå brorundan...återkommer...

*pausmusik*

Så där ja, då var man tillbaka. Skönt att komma ut och knata lite :-)

Iallafall...vi grillade även korv och marsmallows...gött!
Noah hängde med Rasmus hem sedan så han såg vi inte röken av förrens vid 18 tiden.

Idag blev det en sväng till Björnberget. Grabbarna turades om att åka med Mauritz.
Själv var jag förste stav-hållare....Hade ju tänkt att vi skulle fika och sånt där, men efter knappt en timme så var grabbarna less så vi for hem. Tur att det bara är ca 5 min bilväg dit...
När vi kom hem så bytte vi om och for till Victor, som fyller 2 idag, och åt tårta .

Imorgon är det jobb igen...Jobbar mån och tisdag natt...och sen hela helgen. Men sen är jag 9 dagarsledig så jag klagar bara lite :-)

Nu ska jag ta och lägga lite "Kungen". Har fått för mig att jag ska lägga dom i nummerordning....är på 91...av
100 000....så jag har några kvar ;-)

Todiloo och puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0