Jaha ja...

här fuskas det för fullt ser jag ;-) Och anonymt också...ajabaja Mr X...

Men nu borde du kunna ta hem segern, Kicki burrakurra!!


Fick en inbjudan med posten idag...till att fira minnet av jesu död...hos Jehovas vittnen...
Tror faktiskt att jag passar på det :-) Det var några frågor som skulle behandlas.
1: Vem var Jesus?
2: På vilket sätt är hans död till bestående nytta för oss?
3: Vad innebär den lösen Jesus talade om, och varför är det viktigt att veta det?

Hmm....

på 1 svarar jag: En filur som med största sannolikhet rökte på rätt häftigt eftersom han trodde att han kunde gå på vatten..
2: Nytta med att han dog??? Bussigt...
3: han pladdrade så mycket tull (troligtvis pga rökat) så who knows? Who cares?

Så där ja, då har jag fått min dos av religion för idag då...Nu blir det horisontalläge...jobbar inatt...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0