Jobb jobb jobb

Ja då har man gjort en natt då. Hade fullt upp från 21 till 07...
Jag fick nämligen lära mig rutinerna för dom vårdtagare som bor utanför servicehuset inatt.
Ett jäkla rassande :-) Men inte så svårt ändå att lära sig vart alla bor och så.
Jag var lite trött i huvudet när jag kom hem...en maaassa ny information som proppats in :-)

Jobbar inatt igen...sen ledig tills på fredagkväll och då jobbar jag hela helgen. Men sen blir det 9 dagar ledigt så jag klagar inte :-) Tänk vad många bro-rundor vi hinner på 9 dagar, Lill-Arne :-)

Nepp...nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att fixa mat till grabbsen som kommer hem 17.15.


Puss och kram och nyp i rumpan!

Kommentarer
Postat av: marie

Ja du, många bro-rundor blire. Men erkänn...... det är riktigt skönt när man väl har gjort rundan. Kanske vi ska ta en runda ikväll??!!

2007-03-09 @ 09:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0