Kvällsrapport

Ja då blev man iväg-släpad på en brorunda av Helmet :-) Konstigt hur vi på en timme hinner beta av så många ämnen? Allt från religion till....ja en massa tull :-) Roligt roligt sörru :-)

Håller just nu på med nr 355 på "Kungen"...låååång väg kvar till 100 000.....
Och lyssnar på mp3:or i min rosa lilla vän....min bästis:-) Klarar mig inte utan dig!!
Har insett att jag är mobilberoende...inget jag lider av...förutom när jag är duktigt uttråkad och sällskapssjuk och ingen vill messa med mig :-(

Förövrigt så känner jag mig som en kräfta i ansiktet...solen tog för jävla bra idag....hoppas att det lägger sig tills i morgon så man inte skrämmer livet ur nån vårdtagare :-)

*kokar te*

Så där ja...ett glas med rykande hett cocos-te...rätt så gott faktiskt. Upptäckte just att det inte är så smart att äta knäckebröd när man har hörlurar i öronen...*knaster kras*

Lyckades fixa en ny jacka i helgen också! Hittade en i syrrans lägenhet i vår "stuga". Kastade mig på telefonen till syster yster.
-Hej! Du ska inte ha den där röda jackan va?
-Jag har den som reserv.
-Du ska inte ha den där röda jackan va?
-Men den kan vara bra att ha där uppe...som reserv som sagt..
-Du ska inte ha den där röda jackan va?
-Ta den du...häng tillbaka den när du tröttnat på den...

Hehehe...Nu ska jag bara hitta ett par överdragsbyxor hos nån....

Åter till Kungen..i brist på annat...

Puss och kram och nyp i rumpan!!

Kommentarer
Postat av: Mauritz

Det är bara att sms:a med mig baby :)
Eller så är det bara att komma att gosa med mig :)

Puss

2007-03-26 @ 09:33:00
URL: http://manodad.homeip.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0