Löning!!!!

Månadens bästa dag!!! Ville bara säga det...

Jobbade inatt. Hade inte sovit så mycket dan innan men det gick rätt så bra ändå.
Har att göra nästan hela tiden så det rullar på rätt bra. Hinner inte bli trött :-)
Och när det var någon lugn stund så la vi pussel! Ja, ett RIKTIGT pussel....inte på datorn ;-)
Rätt kul faktiskt! Fördriver ju tiden om inte annat...
Jag tror nog att jag blir kvar på servicehuset....

Nepp, nu ska jag ta en snabbdusch och sen ska jag fixa mat tills grabbarna kommer hem.

Todiloo!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt...Analogt pussel :)
Det var det länge sen man la :)
Shall we take a walk today ??
Pussa

2007-03-27 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0