Nu är vi vänner igen...

jag och min rosa lilla vän :-) Det var det nya minneskortet som bestämt sig för att ägna sig åt personlighetsklyvning...Helt plötsligt fanns det inga bilder i kameraalbumet !! Fick ett litet hjärtstillestånd, men det gick över med hjälp av startkablarna från bilen....Sen hade den bestämt sig för att jag inte fick lyssna på vissa låtar...hade nog drabbats av en gnutta hybris...
Fick ta ut minneskortet och starta om lilla rosa, sen var det bara att göra om mina playlists och sen var man fit for fight igen :-)

Lyssnar just nu på After Dark "åh när ni"...diggar texten....:-)
Har laddat ner ett gäng mp4or (jaaa..jag har betalat för dom...) för jag har planerat att det ska bli finväder imorgon så jag kan sitta på altanen och njuuuuuta :-)

Bara för det så blir det väl snöstorm....ska faan sitta på altanen ändå...om jag så ska ha skoteroverall, skidglasögon och björnfi**a...

Nepp, nu är det bedtime...

Goodnight Sweden....where ever you are....Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0