Skavsår i örat...

det här jäkla headsetet är för stort för mina öron....får ooooont!!!

Har fixat ännu fler mp3or till lilla rosa nu. Whitesnake....*hoppar och studsar av lycka*
En av mina all time favourites rullar i lurarna nu....Here I go again.
Blir så nostalgisk att axelvaddarna och hem permanenten åker fram snart :-)

Helt lätt var det dock inte at få över dom till lilla rosa...fick först krypa runt under skrivbordet för att hitta USB-kabeln...lyckades banka skallen i bordet också...ajajaj...Hittade iallafall kabeln tillslut....den hade gömt sig bakom Styrbjörn och Sten-Sture ( mina gigantiska dammråttor...) Sen gick det problemfritt att få över låtarna.
Börjar bli så pass haj på det här tekniska nu så snart är det nog dags för mig att börja klyva atomer på fritiden.

Har varit på shoppingtur med morsan och grabbarna också. Lyckades hitta ett par överdragsbyxor och 2 mössor....bara till mig!!! Är inne i en klädköparperiod nu :-) Vilket inte inträffar så ofta...faktiskt....
Ta t.ex mina gympadojjor...dom har jag haft i 5 år och nu har jag äntligen insett att det var dags för ett par nya.
Dom var som 2 svarta schweizerostar....

Nu ska jag kasta mig en kvart på soffan...

Puss och kram och nyp i rumpan :-)


Kommentarer
Postat av: Mannen

Styrbjörn och Sten-Sture lever farligt därunder.

Får se vilken strid det blir när jag är beväpnad med Tiele X-1000 Ultra. :)

2007-03-30 @ 15:20:11
Postat av: Mannen

Pussa kom inte med i messet ovanför

2007-03-30 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0