????

Kunde verkligen inte komma på någon bättre rubrik....hmm...

Anywho...nu ska jag åka ner på Ica och handla lite...eller mycket...det vet man aldrig...
Väntar bara på att Mr G ska komma med motorsågen för nu ska häckj****n bort!!
Nu menar jag förståss buskarna som växer på rad på framsidan (not my ass...fast det skulle kanske behövas kapas lite där med....)....hm...även det kan misstolkas,  "buskarna på framsidan.."....framsidan av huset......eller nått...

yeah well...ångrar iallafall att jag inte köpte den där väskan till Lilla-Rosa...åkte i golvet igen inatt...trots att jag knutit fast hennes snöre i en byxhälla...fast ligger man i en soffa så...hmm...måste skaffa kortare band.....eller sluta ligga...
Eventuellt så ska jag och fru Axel åka till Ljusdal i veckan här och shoppa lite...måste hitta en mobbe-väska då...eller kanske syster har på jobbet?? Hon jobbar ju på en väskaffär....måste ringa och höra...

*pausmusik*

Å inte svarar hon inte...fuck...

Får googla lite...

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0