Favorituttryck..

Det finns en mängd uttryck som man (läs: Jag) använder sig av för att uttrycka människors dumhet...
Till exempel: Han/Hon har inte alla bestick i lådan...hehe

Här kommer mina favoriter:

* Hjulet snurrar men hamstern är död
* Har inte alla hästarna i hagen
* Har inte alla indianer i kanoten
* Har inte tur när h*n tänker
* Det är inte plogat ända fram
* Bilen rullar men ingen kör
* Lyset är tänt men det är ingen hemma
* Det fattas en böneutropare i minareten
* Har inte alla kottar i granen
* Har huvudet bara för frisyrens skull
* H*n blev klumpigt vaggad
* Popcornen hann aldrig poppa klart i den påsen
* Publiken är på plats men ridån är nere
* Har inte alla bärs i backen
* H*n uppfann iallafall inte krutet
* Vindsvåningen är oinredd

Och min all time favourite...som jag använder alldeles för ofta :-)

H*n sitter inte och klyver atomer på fritiden direkt...

Fler förslag mottages tacksamt. Mr Cunt Fiddlepath har garanterat ett gäng på lager..eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0