Fullt upp men...

..får ändå inget gjort känns det som...Vart tar dagarna vägen??

Idag var jag, morsan och grabbarna på shoppingrunda. Avslutade med en fika på Konditoriet.
(som förövrigt har sveriges godaste räkmackor...lite gratisreklam där ;-) )
Har just städat klart övervåningen...som såg ut som ett mindre slagfält...suck...och nu ska jag stryka och hänga upp dom nya panelgardinerna till vardagsrummet som jag köpte idag.

Pappa Målare är just nu i Umeå och har opererats nu på morgonen. Han skulle höra av sig när han kvicknat till...vilket antagligen blir framåt kvällen. Noah var jätteledsen i fredags för att Morfar skulle vara borta i en hel vecka och fick honom att lova att ringa varje dag :-)

Noah kom förresten hem i Måndags med en fin glugg i nederkäken :-) Första tanden hade trillat ur :-) Så det blev till att lägga den i ett glas med vatten över natten (hehe...rimmar..) och på morgonen hade tandfén varit där och lagt i en guldpeng.

Nehepp...dags att sätta fart...Efter middagen idag blir det promenad med La Familia. Tänkte ta med hundarna också...eller en av dom...Dallas får följa idag. Memphis fick hänga med mig och La Helmet på brorundan igår.

Suck...nu ska jag stryka...übertråkigt....

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Mannen


Noah är stolt över sin glugg :)

2007-05-09 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0