Gammal och glömsk???

Idag lyckades jag med...Och nu kom jag åt nån jäkla knapp så det blir über hög ton varje gång jag trycker på en knapp!!!......nu så...Bloggar från lilla rosa...Anywho, lyckades med konststycket att åka hela vägen till västerås och inte upptäcka att plånboken var kvar i enköping...förrens vi kom fram. Och jag hade alla stålar...för en gångs skull :) Måttligt irriterande vill jag nog påstå... Löste sig genom att ringa fadern som fick föra över till M: s kort...Jag har aldrig någonsin glömt pluskan förut (typ...) Men det är väl åldern som börjar ta ut sin rätt :) Fast än så länge är jag bara 20+...i min värld i alla fall... Nä nu får jag sms-tumme...igen :) Det får bli en mer utförlig rapport när jag kommer hem.

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0