Grabbarna grus...

Pappa målare ringde idag och ville hänga med och hämta grabbarna på dagis. Har nog saknat dom under sjukhusveckan :-) Stor-pojken kom utspringandes när vi klev ur bilen och hojtade: MORFAR!!! och kastade sig runt halsen på honom :-) Gulligt ju :-) Tog en liten prommenix med hundarna vid dammen....eller vi stod och hundarna sprang :-) Sen for vi på OKQ8 och grabbarna lyckades flörta till sig både en hyrdvd, tuggummi och tidningar av morfar :-) Dom vet precis hur dom ska göra...hehe...

När vi kom hem hade vi "hemma-bio" med filmen "Myrmobbaren" popcorn och saft :-)
Mysigt till tusen!

Imorgon kommer min Lovegirl på besök från Hede. Ska bli kul att skvallra lite..hehe..
På eftermiddagen bär det av till Enköping. Måste komma ihåg att ta med mitt svarta bälte i shopping....

Just ja! Idag ringde dom från Barnmottagningen i Östersund och ville att Lill-busen skulle komma dit. Fick tid på tisdag nästa vecka. Enda kruxet var att jag jobbar natten tis-ons...så jag fick ringa och ta ledigt.
Fick också veta att jag ska gå andra delen av läkemedelsutbildningen på onsdag förmiddag...hoppas att det blir lika intressant som förra gången.

Ringde veterinären imorse också...Hermione slutade med pillren för nån månad sen och nu har hon börjat skrika på nätterna och pissa inne...Så jag ringde och sa att : Jag behövde nya piller till henne för annars stryper jag katten snart...Veterinären fick sig att gott skratt :-) När jag kom på apoteket för att hämta ut pillrena så frågade farmaceuten: Vad heter katten egentligen?? Jag: Hermione..(Hörmajjåni) Farm.: Jahaaa...vi har funderat hela förmiddagen på hur man uttalade det...Vad fint det va! Lite kul tyckte jag...fast det kanske bara var jag som tyckte det ?? ;-)

Nu blir det "Desperate Housewifes"...

Puss i ljumsken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0