Jäkla hästar...

...och komma 2a hela tiden...Jaha..då får man gå och jobba igen i morgon iallafall då...*suck*
fast nu är det bara 3 jobbarnätter kvar till 9dagars ledigheten....najz Då kommer min lilla prinsessa till systerdotter hit och hälsar på....längtar efter godingen

Har just haft föräldrarna här på middag. Grillade filé....yammi....Fadern irriterade sig måttligt över att en av toaletterna är trasig...och han måste gå på den på övervåningen...så imorgon skulle han ringa nån som skulle fixa den...hehe...Jag är helt hopplös på att få saker fixade...dåligt minne...och kanske lite lat (????)

Hittade just hängaren som jag köpte på IKEA ...ska försöka mig på att skruva ihop den....det kan gå precis hur som helst...troligtvis fel....Men hur svårt kan det vara egentligen? 5 krokar som ska fästat på en bit ek.....haha!!

Ok, gav upp efter 1 minut...typ...SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT ATT SÄTTA SKRUVHÅLEN SÅ ATT DOM PASSAR MED HÅLEN PÅ HÄNGARNA!!!!!!!!!

hmmm...gick lite lättare om man hade rätt storlek på stjärnskruvmejseln....
Let´s face it...jag blir ingen ny Ernst......

Och nu har jag slarvat bort en krok...crap.....

Puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0