Kast med liten arm...

Visst är det väl jobbigt när man hamnar i en situation där någon skall berätta en historia...efter ett tag så inser man att den här personen inte har alla kottar i granen och man bara väntar på slutpoängen....som aldrig tycks komma....och tillslut sitter man där och funderar på om man ska slita av sig armen bara för att ha något att kasta på personen...alternativt för att ha något vettigare att göra.....Rätt var det är har personen pratat klart men det inser man inte förrens efter mååååånga minuters tystnad....det är även då det går upp för en själv att det inte kommit någon poäng...för det fanns aldrig någon....

Jäkligt förbryllande....

Inatt har jag cruiseat (stavas det så??? eller ska man försvenska det och skriva krosat??) med stiiil...:-)
Leasingbilen hade tagit semester så vi hade hyrbil....toyota avensis....naaaaajz.....Skulle nog kunna tänka mig att ha en sån....fast jag lövar ju min Opel omega.....den går som ett skållat ollon skulle man kunna säga.....


Nehepp...nu blir det middag och sen horisontalläge på soffan en stund innan jag ska iväg och jobba en natt till....

Över å ut och allt det där...

Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ska vi byta ut våran Opel Omega 2.5 liters V6:a superduper turbo maskin till en Toyota Avensis?
I'm på, fast jag gillar som sagt motorn i vår Opel :)
Men en Toyota turbodiesel blir billig i drift om inte annat :)

2007-05-25 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0