Leksaksinvasion!!

Får ett allvarligt utbrott snart på alla dessa leksaker som ligger som ett minfält över golven.....
Är i behov av en seriös utrensning......men har inte fått tummen ur riktigt än...kanske ska vänta tills min städ-o-maniac till syster kommer nästa vecka?????

Undrar vem det är som kommer på alla dessa förpackningar till leksaker??
Hitlers bror??? Varför är dom annars både fastsurrade med ståltråd, inplastade och nerstoppade i kartonger?? Kan bara ha varit en riktig sadist som kom på det....
Äldsta sonen fick en riddarborg i present ett år...Piece of kaka tänkte jag, nu jävlar ska det lekas...Fick inte upp lådan, som var omsorgsfullt igentejpad med 14 meter tejp....fram med en kniv..lyckas skära mig i fingret....Tillslut fick jag upp lådan...då är dom små jävla bitarna inplastade...pillar bort plasten bara för att finna att dom även är fastsatta med plastband....Fan bara kodlås som saknas! 14 raseriutbrott, 346 svordomar, 1 total nervkollaps och en sjukhusvistelse senare har jag fått loss alla delar....men då hade sonen redan tagit studenten och flyttad hemifrån för längesedan......

Den som uppfann dessa förpackningar kan mycket väl vara samma person som uppfann lego....Vill man lära barnen så många svordomar som möjligt så ska man skaffa små-lego...Finns ingen förälder som utbrister "Hoppsan!!" efter att ha klivit på en legobit...

Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Postat av: Mannen


Håller fullständigt med Darling...
Jag tycker vi väntar in Syster S så hon får hjälpa till att städa bort leksaker :)
Vi får be alla som vill köpa presenter att köpa dataspel, kläder eller nått annat som inte kommer att ligga på vårt golv.

2007-05-30 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0