Tröttare kan ingen vara...

Jag är så in i Hedeviken trött!! Sov ungefär 2½ timme inatt...Dom FÖRBANNADE KATTERNA VÄGRADE HÅLLA KÄFTEN!!!!! Hermione kom med leksaksmöss ta mig fan var 5:e minut! Och om man inte tar dom och talar om vad jäkla duktig hon är som lyckats fånga en leksaks-jävla-råtta, då sitter hon och vrålar tills man gör det......
Hon e lite halv-skum den kirremirren....man skulle kunna säga att hjulet snurrar men hamstern är död.....eftersom hon inte har något som helst korttidsminne.....Fast hon är ju så go ändå :-) När hon inte väcker mig trehundra fyrtioelva gånger på en natt....
Så när telefonen spelade "Have you ever needed someone so bad" (Def Leppard), ja då var det bara att kliva upp och se glad ut...skjutsa ungarna till skola och dagis....och det är -3 grader ute....och jag borde göra en brasa i kaminen efter som jag fryser så mycket att jag...jo, nästan....har tappat känseln i arslet....
Jag borde inte klaga...det brukar ju kunna dra sig ner mot en -30 här....så jag återkommer om det där med att frysa vid ett sådant tillfälle....

Ska iväg på lyftutbildning idag...Och det är inte som lillbusen trodde...att jag skulle lära mig att köra lyftkran :-) Eller joo...nästan...ska få instruktioner hur man sköter personlyften på jobbet....vi måste ha utbildning på det helt plötsligt..fastän jag redan kan det...har ju använt en sån typ 200 miljoner gånger (fan vad jag överdriver idag??)
Sen blir det till att jobba inatt...med vikarie eftersom Jojo har tagit semester...vet inte vem det blir men det blir säkert bra :-)

Ok, antingen så gör jag en sjuhelvetes brasa....eller så kryper jag ner i sängen igen.....hmm....svårt val.....
synd bara att det inte finns någon här som kan värma mig ;-)

Puss i ljumsken!

Må sjå åt dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0