En till...

Med tanke på A-Ks kommentar i inlägget "Slapp spak"....Jag har också gjort något liknande...hittade inlägget i min blogg på Familjeliv.se...hände för ca ett år sen...

"Gjorde en grej idag som nog gör att jag kvalificerar mig till "Hemska mammors 10 i topp". Skulle iväg och handla. Satte in Isse i framsätet, spände fast honom, smäller igen dörren...RAKT ÖVER NOAHS HAND!!!!!!!!!!!!
Nu snackar vi inte att den typ slog emot handen......DÖRREN STÄNGDES HELT!!!!!!
Ordagrant så tänkte jag: HELVETES JÄVLA SKIT JAG KROSSADE HANDJÄVELN PÅ UNGEN!!!!!!
Men som tur var så gick det bra. Han kunde röra på fingrarna och efter nån minut så kändes det inget.
Några små blåmärken bara. Men tjena vilken ångest man hade sen.... I vintras gjorde jag en liknande grej...slog igen bakluckan och såg inte att Noah stod under...Han fick den rakt i huvudet....blev ett litet sår....jag var gråtfärdig resten av veckan.... "

Ja, trots att det kan verka så, så är vi inte perfekta :-) och tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hehehe vi borde kanske lära oss hur bilar funkar och att vi har barn...
Tur jag inte är själv.

2007-10-16 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0