Jag ser det snöar....

Så här såg det ut utanför mitt köksfönster nu på eftermiddagen...
Grabbarna var ute på tomten och lekte och såg ut som små snögubbar när dom kom in :-)
Dom ville ta fram skidor och snowracer redan.....fast det fick dom inte....
Dax att byta till dubbdäck på bilen kanske???

110070-36


Var på BVC med lillbusen idag på 4 års besiktning:-). Det blev ombesiktning om 2 veckor eftersom han inte såg riktigt 100 på ena ögat. Så vi ska kolla om det bara var att han inte hade lust eller om han helt enkelt har dålig syn. Vore ju inte förvånande om han ser dåligt med tanke på att alla i släkten (i princip) har glasögon...
Sen har jag pratat med barnkliniken i Östersund idag. Lilleman är fortfarande inte bra i magen....det har hållt på i ett år nu...och igår fick jag hämta honom från dagis eftersom han hade ont och hade lite feber. Förhoppningsvis så ringer hans läkare upp imorgon och den här gången ska jag kräva att dom går in med kamera och tar vävnadsprov. Misstänker att det kan vara IBS (irritable bowel syndrome). IBS visar sig bara på vävnadsprover och inte genom blodprov och faecesprov (vilket har tagits på lilleman och inte visat nått). Någonting är det som är fel när grabben konstant har ont i magen och har slemmig avföring....Han har inte heller gått upp något i vikt sedan april...Ja vi får väl se hur det går....jag bråkar vidare tills vi fått ett svar :-)

Puss i ljumsken på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0