Jag stör mig....

...på reklamen om HD-TV...
Hur fan ska man kunna veta att bilden verkligen är så skarp som reklamen säger att den är...när man ser reklamfilmen på en vanlig tv...som inte har lika skarp bild??? Då är ju bilden fortfarande o-skarp...man ser ju ingen skillnad...eller??? Kanske är jag som behöver nya glasögon.....hmmm....

Annars då?? Jovars..tack bra....är tillbaka på min gamla arbetsplats..oftast...blir en del spring in till den andra enheten eftersom dom som bestämmer tyckte att det var en toppen-idé att dra in på en personal där....vi håller inte med....
förvånande va??

Idag utrustade jag mig med mitt allra bästa bråkhumör och ringde till barnkliniken i Östersund. Jag ringde dit för 3 veckor sen och blev lovad (hahaha...) att vår läkare skulle ringa upp...inte gjorde hon det inte....Så jag ringde som sagt upp idag för att i princip läsa lusen av dom...grr...Då hade läkaren redan bokat in en tid åt oss...snopen jag blev då....fick inte bråka....jag gillar ju att bråka....:-) Vi ska iallafall dit den 23 november. Och nu ska jag ta mig f**n ha reda på vad det är för fel!!! Det har gått ett år nu!!!

Idag hade grabbarna mycket roligt att titta på. Det grävdes här utanför vårt hus idag. Nån sorts kabel....för internet....
Iallafall...det var min natt-kollega som stod för grävningen och givetvis så blev grabbarna erbjudna att sitta i grävmaskinen...men ingen av dom vågade :-) Kanske blygheten gått över tills imorgon??

Nu ska jag......ja jag vet inte....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0