Jahapp...

...då var man 30 då....jag överlevde! Tack för alla gratulationer! Så fort jag fick mottagning på Lilla-Rosa, på hemvägen från stugan, så började det pipa som faan...en maaaassa sms....och jag som gillar att få sms :-D
Sen var det någon anonym person (läs: La Helmet) som satt in en annons på sveg.info att man skulle ringa och gratta mig....Du kommer att få igen...jag kommer att använda mina handbojor med rosa fluff på dig :-D


Jobbade inatt..klev upp kl 06.30 och sov ingenting innan det var dags att börja kl 21.00....kom hem strax efter 7....
Lagomt trött var jag kan jag tillägga....varit vaken i 24 timmar....gjorde en bakotvolt med skruv ner i soffan och somnade 07.30....
Å tro på fan att jag blev väckt av telefonen kl 11 !!!!!!!
Sen blev det inget mer sovande....tog en brorunda i rask takt med lite metal i lurarna av ren irritation....*grrr*

Nu blir det horisontalläge i soffan....

Puss i ljumsken!

/SuperUSK:ornas superUSK:a....tydligen....;-)

ps: jag är jävligt avundsjuk på Mr C som befinner sig utanför kungariket Sverige...:ds

Kommentarer
Postat av: marie

Var inte det ditt Alias... hehe. Jag har ju redan fyllt trettio så du kan väl sikta in dig på att jävlas tillbaka år 2017..... och då är du så gammal och senil att du inte ens kommer ihåg NÄR jag fyller. *ler*
Tonen är rå MEN hjärtlig.
Kramen

2007-10-10 @ 08:38:16
Postat av: Kicki

ha ha....

2007-10-10 @ 09:17:36
URL: http://kicki.bloggagratis.se
Postat av: Northtwig

Jag kan jävlas tillbaka när som helst :-) Det behöver inte vara en födelsedag...MOAHAHAHAHA!!! Närå...eller??? (dan dan daaaaa...)

2007-10-10 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0