Nu stör jag mig igen...

...på den här förbannade reklamen!!

"Fredagsräkor".......vaddå "Fredagsräkor"?? Om man vill äta dom på en onsdag då?? Är det förbjudet enligt den svenska räk-lagen?? Blir man doppad i tjära, rullad i fjädrar och utvisad till Polen om man äter dom någon annan dag än fredag?? Vad är det för fel på att döpa dom till "Middagsräkor"?? Fast då kan man ju inte äta dom till lunch om man nu skulle vilja...hmmm...."Maträkor"...det blir bra..

Sen undrar jag..Vem faan kom på att man skulle blanda kaviar med BANAN!!!! "Kalles randiga-nu med banan"
WTF???? Hur kommer man på en sån grej??? Kaviar med ägg kan jag gå med på men med BANAN!!!
"Jaha...nu har vi ju kommit på Kalles randiga med ägg...vad ska vi hitta på nu....det enda logiska verkar ju vara att blanda kaviaren med......hmmm...apelsin?
Nej det blir alldeles för konstigt Haha! Vi tar....BANAN!! "

Sjuka människor där på ABBA......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0