Det irriterar mig....

...ja det är mycket som irriterar mig.....men det jag retar mig på idag är:

Folk som inte kan uttala ord rätt!!

Det heter inte avAkado...det heter avOkado....AVOKADO!!!!!
Sen kollade jag på "Fråga doktorn" igår på tv...(ja jag vet inte vad jag ska skylla på där....batterierna i fjärren tog slut och jag kunde inte zappa vidare????) Där pratade en kvinna om Aloa Vere.....Det heter ALOE VERA!!!!!
Va faan...se till att uttala ord rätt om ni ska vara med i tv....*grr*

*****************************************************************************************************************************

Funderar på att söka nytt jobb....dom söker badmästare till det nybyggda badhuset här...hehe....
Det vore kanske nått....med tanke på mina tidigare inlägg om Baywatch....:-)
Sitta på en höööööög stol och spana lite nonchalant....blåsa lite i en visselpipa åt stökiga ungdomar...jonglera med flytmojängen.....hoppa ner från stolen så där graciöst  när någon plötsligt hamnar i nöd och kasta sig i vattnet innan någon hinner säga dödsföraktande.....Mmmm...kanske det.....


Dagens visdomsord: "Halvtomt eller halvfullt?? Spelar roll..finns det nått i det jävla glaset så drick upp det!"


Puss i ljumsken!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Halloj!
Du tror inte de behöver två badbrudar där va?
Jag vill också sitta där i min röda.
Emma sa att N har en massa prickar på kroppen. Lyllos er;-)
Jag vill att mina ska få det så är det avklarat.
Ha det bra.

2007-09-26 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0