Flitig!

Jäklar i mig vad flitig jag har varit idag! Först hade vi möte på jobbet, sen for jag och hämtade I på dagis. Efter det så åkte vi till Ns skola där dom hade loppis. N och I köpte 2 leksaker var...för 1 kr st...billigt ;-)
Handlade på ICA innan vi for hem....lagade mat....blev sugen på godis så vi for på Dollarstore (det är väl lördag idag va??)....fikade med morsan...hämtade M...hem och åt middag...städade bilen....M satte upp studsmattan....Fadern kom med soffan, bokhyllan och tvbänken....så nu ska vi möblera övervåningen....Sen kan det nog tänkas att det blir en cider eller nått ;-)


Jag tror att våran uppfart har flyttat in i hallen.....

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hmmm jag trodde det var lördag jämt.
Jag åt godis igår och idag och... ja någon dag förut också ;-)
Här möbleras det också men det fattas lite möbler. Måste fixa det men det går ju inte utan pengar.
Ha det bra.
Kram// Anna-Karin

2008-04-24 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0