A men man får ju nått fel snart...

M hade pratat med den som skulle leverera vår kyl/frys och sagt att dom inte fick komma före 16, för att jag ska jobba inatt och sover då.

Dom ringer hit 14.45....och kom ca 15.00
Kyl/frysen skulle in i garaget eftersom chauffören inte "kunde" hjälpa mig att bära in den direkt i huset.
Så ser vi att den inte går in i garaget...den kommer bara in en bit under vipp-dörren....och ute kan den ju inte stå för den får inte bli blöt och det snöar lite...Chauffören tar bort sin "kärra"...
OCH SEN HOPPAR HAN IN I LASTBILEN OCH ÅKER!!!!!!!
Och där står jag....med ett stort tungt paket som står precis så att jag inte kan stänga garageporten!!!!
Man trodde ju att han ÅTMINSTONE skulle flytta på den så att dörren kunde stängas.
Och ingen pressenning hade jag.....hittade dock ett plaststycke så att den blir inte blöt....om det inte börjar kräksnöa..
M får lösa det när han kommer hem...för då åker jag på jobbet...

Det är faan så man får psykbryt.....

Kommentarer
Postat av: maria

hoppas att den funkar bra in kommde till slut

2008-12-13 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0