Sjuklingar

3dje dagen som grabbarna är sjuka...feber och hostar...speciellt på natten...så det har inte blivit många timmars sömn dom här nätterna....eftersom dom vägrar att sova i sina sängar utan vill ligga hos mig..
Dagen har vi mest tillbringat i soffan framför tvn..."Kung fu panda" på dvd :-)
Jag blev även klar med min julkalender som jag sytt till pojkarna...vaddå? det är väl den 1 december idag va??
Men så slog lagen om alltings jävlighet in....det fattades 2 ringar som man ska hänga presenter i...så nu måste jag fixa nya...
Så här blev den iallafall...klickbar...


Isse blev lite uppiggad igår iallafall...han fick en massa bilder på sina favvo-pudlar via mail!
Tack snälla gulliga L för dom, han blev så himla glad :-)
Jag blev också glad för "Min" bild...hahaha...Me like ;-)!!

Nu blir det godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0