Skattjakt

Städade upp lite på kontoret igår...utan att behöva vara med i radio den här gången :-)
Hittade en del saker som jag saknat! Det var rena skattjakten :-)

* En premiecheck på Coop på 50 kr
* Julduk som jag köpte för över en månad sen men tappat bort...och som jag redan ersatt med en ny....
* Lappar som jag köpte i oktober, som jag skulle laga grabarnas byxor med
* Min limpistol

Städade även tvättstugan och där hittade jag Ns gymnastikskor som jag trodde att han slarvat bort på skolan :-)

Nu ska jag ta och plocka in tvätt och städa övervåningen...sen ska jag och fadern på tippen med en maaaassa junk.


Just ja...ska hämta ut grabbarnas julklappar också. Ska bli så himla roligt att se deras miner på julafton :-)
I sa härom dan: -Maria, vi får nog inga Nintendo DS...för dom är ju jättedyra så tomten har nog inte råd...
Men efter tips från fru A så har jag kört med: -Men om ni är riktigt riktigt snälla och gör som jag säger så kanske tomten skaffar dom ändå...hehe..Jag gillar julen...då kan man få barnen att göra vadsom helst..bara att påminna om julklappar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0