Snart slut

på det här året....Imorgon drar vi till Lofsdalen och firar nyår!

Så med andra ord måste vi på bolaget idag ;-)

M sitter med ett smått galet flin på läpparna...han sökte just på sitt paket som han beställt från cyberfoto...och hans teleobjektiv  till monsterkameran Sture befinner sig just nu på ica...strax efter fick han ett sms som bekräftade det.
Så nu vete fan om vi får nån frukost....finns en viss risk att han sticker och hämtar det först....
*gömmer bilnycklar*

Verkar som om det kanske inte blir en tur till badhuset idag, som vi tänkt....I har lite feber....beror säkert på pepparkakorna och struvan som han åt igår...
Han får egentligen inte äta sånt med tanke på hans IBS ....och när han "fuskat" brukar det bli feber och rally i magen....än så länge bara feber...får se hur det blir efter en slurk proviva.

2 veckor av ledighet kvar :-) fast jag kan ju bara inte hålla mig ifrån jobbet (ja det förstår jag inte heller...) så jag for ner igår kväll och surrade lite med fröken D och herr R. Hade med lite presenter till fröken D eftersom hon nu tillhör superuskornas värld :-D Det finns många uskor men väldigt få SUPERuskor...än så länge är vi 4 ;-)
Jag (såklart...jag är ju tydligen superuskornas superuska....lite som påven fast inom vården) Fröken C, Fru A och nu Fröken D....(h)järngänget :-D

Min Kitchen aid är sorterad i Ånge....hoppas hoppas att den hinner komma idag....då ska jag fan tokbaka bullar och tvångsmata Lofsdalingarna med....

Nehepp....bolaget nästa! Eller jag kanske borde klä på mig först....kan bli jobbigt annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0