Jobbarhelg...

Går på ikväll och jobbar hela helgen tills på måndag morgon....*suck*
Fast sen är jag ledig i 9 dagar så...
Måste boka in en date med min honeypie La Omar då...vi har ju lite fuffens att göra..hehe....

Ska skjutsa ner grabbarna grus till mormor och morfar om att par timmar.
Dom ska sova över där inatt eftersom M är i Frankfurt och jag...ja jag jobbar ju som sagt...
Grabbarna har tjatat i flera veckor om det här....och längtat...för det är så kul att sova hos mormor och morfar :-)
Där får man ju äta godis, titta på tv halva natten, bada i bubbelkaret och i princip göra precis som man vill :-)

Dom har proppat en väska full med böcker, filmer och leksaker.....
Det är nog tur att päronen åker till Thailand om en vecka...dom kan behöva vila upp sig efter en
natt med The Northtwig boys :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0