Oops! I did it again...

Pratade just med La Omar idag om att jag verkar ha fått någon defekt som gör att jag bara inte kan vara trevlig mot okända människor...Nu har det hänt igen!

Var just inne på ICA och handlade...På väg ut så blir jag stoppad av en kille...
Jag var av någon okänd anledning lite stressad och uppfattade inte att det var 2 grabbar som stod och försökte kränga mobilabonnemang..eller nått sånt....

K: Vad har du för mobilnummer??
J: Men, va faan...ragga någon annanstans....
K: Nej..eeh..alltså...vi har erbjudanden...eeh...telefoner....
(här blev det aningens pinsamt...)
J: Jaha..hmm...jag har 070-xxxxxxx....
K: Hmm...det finns inte...
J: Klart det gör....tror du att jag inte kommer ihåg numret??

(La Omar behöver INTE kommentera det..:-) )

K: Ringer du med Telia??
J: Nej, hade du frågat vad jag ringer med så hade jag svarat 3...
K: Hmm..jaha..men då så...
J: Hade du inget erbjudande nu då?
K: Nej tyvärr...
J: Hade det inte varit lättare om du börjat att fråga vad jag ringer med? Det hade ju sparat dig lite tid...
K: (nervöst) ha..ha..haha...jo kanske det.....
J: Och nu har du inte ens något att erbjuda?
K: Nej, du har väl bindningstid? Fast du kan ju få en slutfaktura....
J: Jag är nöjd med mitt abonnemang..annars hade jag ju bytt eller hur??
K: Haha...joo...det förståss...(piper iväg och hejdar en tant med rullator...MYCKET trolig mobilkund...)


Jag kan bara inte säga: Jag är inte intresserad...och sen gå vidare....Jag kan inte ens nonchalera...jag bara MÅSTE tjafsa lite....
Borde kanske kolla med apoteket om det finns något shut-the-f**k-up-piller....
Eller är det kanske så att jag är begåvad med svar-på-tal-genen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0