Skadeglädjen - den enda sanna glädjen

Ja jag kan inte annat än att känna ren och skär skadeglädje åt att Carola-Andreas inte gick direkt till finalen igår....
Man såg ju på henne att hon var så jäkla bombsäker på att dom skulle gå vidare. Och sen den där fejkade lyckan när dom gick till andra chansen....lovely :-)
Kan ge mig fan på att hon i det ögonblicket tänkte:
"Fansjävlarhelvetesförbannadeskitjävlarsatansfan...."

Carola, du är säkert jättetrevlig privat....men jag kan bara inte med alla dina konstiga uttalanden om homosexuella och dylikt...sorry..det är bara så....Du var min idol när jag var mindre....men inte nu längre...det går bara inte...

Jag kan inte för mitt liv förstå hur "kebabpizza" kunde komma bland dom 5 bästa????
Kan inte ens förstå hur den kunde komma med i festivalen överhuvudtaget!!!
Hur dåliga var dom låtarna som inte kom med om nu den lyckades slinka igenom???
Galet....


Nu ska det skruvas hyllor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0