Jag försökte igen...

...det där med att ansa behåringen på benen...
Inte för att det hunnit växa så jävla mycket på bara ett par dagar utan mest för att jag fick avbryta förra gången med tanke på blodbadet...randiga lurv-ben är inget för mig om man säger så...

Det gick bättre....jag var mer försiktigt....ungefär lika försiktig som en naken man som klättrar över ett taggtrådsstängsel....

Inget blodbad denna gång....vilket egentligen var lite av en besvikelse eftersom jag har en smått sjuk läggning till sår...
Det har kanske med att göra att jag arbetar som super-USKa??

Jag erkänner! Jag fascineras av sår och sårvård.
Dock inte lika mycket av att tillfoga någon det...bara ibland :-O

Men så fort någon får den minsta skråma så är jag där med förbandsväskan i högsta hugg...och det är inte någon sån där liten fjantig kudde...det här är en rejäl verktygsväska fullproppad med plåster, lindor, kompresser och sårtejp. Jajjamen! Det finns tillräckligt för att serva ett helt u-land om det skulle behövas!

Det enda som fattas är en blinkande lampa på huvudet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0