Men va faan??

Telefonen ringde nyss....Det var en kille som ringde från nått företag som höll på med nån undersökning. Med lätt flämtande röst frågade han om jag kunde svara på 3 korta frågor. Ja..jo det kunde jag väl...

Kille: Vad använder du för hårborttagningsmetod?
Jag: eeh...jaa..rakhyvel....
K: Har du testat vax??
J:Va??
K: Hrm..ja eller..har du testat nått annat som t.ex vax, epilator, kräm mm...
J:Eh....jaa...vax....
K: Jaha....men du använder alltså rakhyvel? Engångs eller lite dyrare?
J: Dyrare.....
K: Som tack för att du svarat på frågorna kommer vi helt kostnadsfritt skicka hem en ny rakhyvel som vi lanserar nu...Ingen bindningstid eller köptvång.
J: Är det nått man måste säga upp sen eller??
K.Det är ju bra om du hör av dig och berättar om du är nöjd med produkten eller inte.
J:Men är det något man måste säga upp??
K: Är du nöjd så kan du köpa 5 nya blad för 98 kronor.
J:Fortfarande...ÄR DET NÅGOT MAN MÅSTE SÄGA UPP!!???
K: Ja...alltså det blir ju som ett medlemsskap...
J: Då är jag inte intresserad...
K: Men det är ju jättelätt att bara säga upp.
J: Det blir bara att man glömmer att säga upp och sen får man en massa skit som man inte vill ha...
K: Så du är inte intresserad pga att man måste säga upp??
J: Just det...
K: Jaha......
J: Var det allt eller??
K: Hmm..ja...tack då...

Va faan...."har du testat vax???"...det är ju så att man känner sig antastad.....*ryys*
Blir smått spysjuk med tanke på den lätt flåsande rösten också....den jäveln satt säkert och spelade skinnflöjt samtidigt....ûber-otrevligt....

Fan vilken tur att vi har NIX nummer förresten...det verkar ju fungera alldeles utmärkt.....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna gratis reklam för din blogg i en vecka, http://hsomihg.blogg.se/1200912311_211_08__tvling.html

Kika in !

2008-01-21 @ 11:49:52
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0