Spännande!!!

*hoppas hoppas hoppas hoppas*
Efter onsdag får vi se.....Hemligt hemligt än så länge :-)

Just nu håller maken på att lägga nytt tak på altanen....Jag har hjälpt till genom att hålla mig ur vägen.....:-D
Har sysselsatt mig med att måla naglarna....är inte det "lyxhustru" så säg?
Ska väl snart ta och fixa lite middag...stekt sik och potäter.

Bara några dagar kvar till midsommar...då drar vi till stugan!
Hoppas bara att vi har något extra att fira då ;-) *iiiiiiii*

Mer än så här blir det inte...har en del att förbereda till onsdagens bravader....

Kommentarer
Postat av: Systerdyster

bebis??? nyfiken:)

2008-06-15 @ 17:16:36
Postat av: Northtwig

Tänk att jag förstod att någon skulle tro det :-D

Nix nope no nej...ingen bebis....

2008-06-15 @ 17:32:50
Postat av: Systerdyster

:(

2008-06-15 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0