Ungdomsidolen

Satt och snicksnackade med La Omar idag och vi kom in på vilka idoler vi hade när vi var yngre...
Jag kan fortfarande inte fatta att "vissa" tyckte att David Hasselhof var "såååååå läcker".....:-D
Men då blev jag påmind om min egna lilla darling som jag bara dyrkade....
Antar att det var den här "puddingen" du menade, Omar??

(kolla in den häcken....yummy...)



Kan det bli mer sockersött???

Ok, det är väl ingen som vet vem det är...han sålde  typ 2 skivor i Sverige och det var jag och syrran som köpte dom....

Det är "One hit wonder"  Chesney Hawkes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria,det där är väl ingenting jämfört med dagens dansband,,,,,särskilt dom me dubbelnamn,,

2008-06-25 @ 20:57:59
Postat av: Northtwig

Haha :-) T.ex dom som börjar på Lill??? :-)

2008-06-25 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0