"Vi som har för mycket fritid-klubben" samanträder...

Jag har för lite att göra.....
Jag har sjuk humor.....
Jag är lättroad.....

Fördriver tiden på eniro.se och hitta.se....söker på "roliga" ord ;-)
Det finns på fullaste allvar folk som heter:
  • Cuk (efternamn)
  • Snorre (förnamn..stackars jävel..)
  • Fita (efternamn)
  • Roev (efternamn)
  • Fåne (efternamn)
Ja om jag hette nått av dessa namn så skulle jag sluta att svara i telefonen...jag skulle sluta presentera mig överhuvudtaget....Definitivt ta en funderare på namnbyte....Det spelar liksom ingen roll om "Cuk" uttalas "Schuk"....folk kommer ändå att läsa det som Kuk..
Sen kan man vara drottning av universum....men heter man Fåne i efternamn så är det nog inte många som tar en på allvar...
Fast å andra sidan så är det ju ingen risk att någon glömmer bort vad man heter.....det är väl lite positivt ändå...
Kanske man skulle byta namn ändå....till "Tahdej Iroefven" eller...hmm...."Jagher Schitznygg".....eller.....
"Kollamina Pathar"....eller...ooo...det här kan pågå hur länge som helst :-)

Några andra förslag?? Någon??

Kommentarer
Postat av: bebilia

ja, den här killen skulle jag inte rekommendera att flytta till Sverige... http://www.iss.nl/iss/profile/376

2008-07-14 @ 21:24:29
URL: http://heja.holana.se
Postat av: Northtwig

MOAHAHAHA!!! Stackars sate :-)

2008-07-16 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0