Å en till...

Jag är egentligen inget fan av listor men jag gör ett till undantag...

  • När gick du upp idag?Blev väckt av I kl 7...drog mig sen till 9
  • Diamanter eller pärlor? Diamanter
  • Senaste filmen du såg på bio? Alvin och gänget...med ungarna :-)
  • Favorit-TV- program? Cityakuten, Greys anatomy, CSI, Desperate Housewifes
  • Vad åt du till frukost? Fil och flingor
  • Vad är ditt andranamn? Ellinor
  • Din favoritmat? Mexikanskt, grillat
  • Vilken mat gillar du inte? Inälvsmat..*urrk*
  • Favoritchips? Dill
  • Vilken är din favorit-CD för tillfället? Def Leppard "Adrenalized"
    Vilken bil kör du? Opel Omega..kombi...
  • Favoritmacka? Baguette med brieost och salami
  • Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Folk som inte kan passa tider...
  • Vilka är dina favoritkläder? Pyjamasbyxor och min otroligt slitna Savage Garden t-shirt
  • Om du fick åka vart du ville på semester? Till USA igen
  • Var vill du dra dig tillbaka? Fritidshuset i Särvsjön
  • Favorittid på dagen? Kvällen
  • Var är du född? Huddinge BB
  • Vilken är din favoritsport att se på? Hästsport
  • Coca Cola eller Pepsi? Coca cola
  • Fotboll eller ishockey? Fotboll
  • Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla...jobbar ju natt :-)
  • Pedikyr eller manikyr? Pedikyr
  • Vad ville du bli när du var liten? Veterinär
  • Bästa barndomsminnet? När vi lekte i sten-snigeln i Årsta och alla somrar i Särvsjön
  • Varit i Afrika ? Nej
  • Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej, men det ska jag nog prova...
  • Varit med om en bilolycka? Japp, krockade rätt rejält här i Sveg för ungefär 20 år sen..
  • Favoritdag i veckan? Lördag....då får man godis :-)
  • Favoritrestaurant? China Town i Enköping
  • Favoritblomma? Rosor
  • Favorit-snabbmatsrestaurant? Pizzeria Knuten och Thai Take away här i Sveg
  • Äger du en cykel? japp, en knallgul citybike :-)
  • Vem fick du senaste mailet från? La Omar
  • I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? IKEA!!!
  • Läggdags? När jag jobbar: kl 7.30....när jag är ledig...ja efter midnatt oftast
  • Senaste personen du delade en middag med? Familjen
  •  Vad lyssnar du till just nu? När barnen spelar dataspel...och min dator som låter som ett JAS-plan som går in för landning
  • Favoritfärg? Blå och brun
    Hur många tatueringar har du? Ingen än, men ska skaffa 

 


Kommentarer
Postat av: elaine

http://hellokittylife.com/2006/10/charmmy-kitty-browser.html :)

2008-03-03 @ 09:54:51
URL: http://elaine.blogg.se
Postat av: elaine

lugnt. såg att du också bor i sveg :)

2008-03-03 @ 13:27:18
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0