Gissa vem av dom sju dvärgarna som jag är idag?

..jo...Trötter...som vanligt....brukar ju i och för sig gästspela som Toker ganska ofta...men det vore roligt att få vara Snövit någon gång....eller den elaka styvmodern :-)

Jobbade natten till torsdag...Grabbarna sov hos mormor och morfar....kom hem strax efter 7...somnade ca 8...vaknade kl 12 och kunde fan inte somna om! For och jobbade igen kl 21...kom hem efter 7...somnade 8....vaknade 11.15.....suck....och nu ska jag packa eftersom vi åker till Enköping i eftermiddag....Piggar ju upp lite att veta att jag får åka till mitt tempel IKEA imorgon :-)

Kom på en sak...i påskas när vi satt i badtunnan så hade vi besök av Stefan Holms dubbelgångare (hehe)...som även visade sig vara släkt med Stefan Holm...och Ralf Edström (blir man ju lite avis...) Då kom jag underfund med att vi inte har någon kändis i släkten. Fadern var närmast med någon mästartitel i cykel under sin glada ungdom....
Vi kom fram till att hoppet ligger hos mig om den Nordkvistska släkten någonsin ska hamna i Se & Hör.
Antingen deltar jag i någon sjuk dokusåpa...eller genom den här bloggen...Jag väljer det senaste ;-)
Så spread the word! Tvinga alla ni känner att läsa varje dag så att jag klättrar på bloggtoppen.se.
Allt går med lite vilja, våld och vaselin!

Över å ut och puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0