Ny favorit

Min nya favoritparfym....Mariah Careys´ M.....LOVE IT!

110070-79

Kommentarer
Postat av: Inger Gabert

Hej på er!
Sitter och läser din blogg, fått hjälp av "vår" Maria att hitta den. Det är rena underhållningen att läsa dina kommentarer så här på söndagsmorgonen! Du har verkligen talang för detta! Jag sitter och gör listor på vad vi ska ha med oss och handla och vad son ska göras inför påsken, puh!! Vi ska ju upp till Särvsjön hela gänget och det ska bli såååååååå roligt. Hörde av din moder att ni också ska dit, då måste vi träffas eller hur? Har inte sett gossarna sen vi bodde i Sveg så det blir spännande! Otti har nyss åkt till Tyskland för att hämta en ny trailer och blir borta i 3-4 dagar, det är både skönt men samtidigt konstigt att han inte är 2 meter ifrån mej, om du förstår vad jag menar :-) Vet inte om jag bara ska njuta eller klättra efter väggarna? Blir nog både och innan han är här igen! Vi ses om några dagar, kramar från Kilarna.

2008-03-16 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0