Det var den helgen det...

Sent på fredagkvällen dök syster med familj upp för en snabbvisit...och studsmatte-hoppande av prinsessan :-)
Dom for sedan ner till mor och far där dom skulle spendera helgen.

Lördag: Tog en tripp ner på Sveg för att införskaffa en jacka till I...hittade denna häftiga sak :-)




Hmm...ska nog skaffa en till N också...fast en annan färg...
Grabbarna lyckades även tjata till sig ett bandy-set....det är ju så svårt att säga nej ibland :-\
Skjutsade sedan N på kalas hos hans polare A. Medans han partajade tog vi med I till torget och köpte mjukglass...den första för i år! Hann också med att slänga säckarna med gräs som jag krattat ihop...jojo...jag krattade hela gården själv...(nu är den ju typ 1 kvadratmeter..men ändå...)
Middagen bestod av grillad lax med tillbehör som syrran fixat...och panacotta med hallon...über-smarrigt!!
For sedan hem och tittade på Körslaget...yeah Team Cans!!! WOHOOO!!!
Avslutade med ett glas vitt....:-)

Söndag:
Prinsessan:-Åka bada! Moste Ma-i-a, brojbroj, Noah, Isse, Pappa, Mamma. Åka bada! Moste...osv i någon timme....

Med andra ord så åkte vi till badhuset...Sen en sväng till Dollarstore och inhandlade nya gardiner och en dörrmatta..och en massa annat som vanligt...bl.a 2 xboxspel...som jag ska testa sen..hehe....vill ha en ny konsoll...

Fick sedan besök av familjen La Omar...fikade...skvallrade...som vanligt ;-)

En stund efter att dom gått så dök O och C upp...Åh vad N hade längtat efter sin soulmate O :-) Dom hade så himla kul!
O har blivit så lång och så "vuxen" att man knappt känner igen honom...go-kille där!

Det blev pizza till middag :-) Och sen ett kort besök på lekparken...som har blivit grabbarnas nya favorit-tillhåll.


Idag ska jag inte göra något...förutom att kasta ut katterna i rastgården så att jag kan sova ostört inför nattens drabbningar :-)


BYE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0