Telefonjävlaförsäljare!

Är så duktigt trött på alla nissar som ringer hit hela tiden och ska försöka pracka på en både det ena och det andra....
Härom dagen ringde det en jeppe från Optimal telecom

-Ja hej jag heter X och ringer från Optimal Telecom. VIlka ringer du med idag?
-Hmm...jag tror att vi ringer med er...
-Eh? Va? Nä du ringer med Glocalnet...
-Varför frågar du vad jag ringer med när du redan vet det???
-Eh..hum...Jo iallafall så har vi ett erbjudande..bla bla bla...billigare....bla bla bla..
-Jag är inte intresserad...vi ringer för ungeför 50 kronor i månaden på den fasta....
-Men du kan ju spara 800 kronor per år!!!
-Det är ju inte ens en hundring i månaden....
-Ja men 800 PER ÅR!!
-Det kan jag nog leva med i så fall..Jag är inte intresserad...
-Så du vill inte spara 800 per år???
-Nej helst inte...
-Ok....tack då...



Hmm..nu sitter I och spelar nått dataspel.."Stava med Krakel Spektakel".....det är någon röst som ljudar bokstäver....
Låter som en tysk porrfilm..."Mmmmmmm.....AAaaaaaaa.....oooooooooo"
Helt sjukt....

Kommentarer
Postat av: Kicki

www.nix.nu



2008-05-22 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0