Holy Crap!!

Sjukaste grejen hände just!

Härom dan var jag inne på svenskaspel.se och skrapade lite lotter....vann 10 kr som helt plötsligt försvann!
Har mailat svenska spel i ca 2 dagar om det...jag skulle fan ha min tia! :-)
Idag såg jag att den kommit in så jag började skrapa en lott lite halvhjärtat medans jag pratade med syrran i telefonen.
Skrapade en lott som heter tia abc (man ska skrapa fram bokstäver och fylla ord liksom..)
Väntade på bokstaven v för att bilda ordet vas och vinna 10 kr.
Får upp bokstaven e...inser att jag fyllt ett annat ord...

jag:- Hörre du...fan jag tror att jag vann 10 000...
syrran:- lägg av!
jag: -Joo...det är fan sant...(klickar på vinstkontroll...."Grattis du har vunnit högvinst 10000 kr")
jag:- WOOHOOOO!!! FAN JAG VANN!!!!
syrran:-Dra åt helvete med dig!!!

men darling sis, du fyller ju år om några dagar ;-)


Återkommer med fullständig rapport om Pudlarna senare...så fort jag fört över bilder.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Ah, det var inte dåligt! Blir många fina julklappar för de pengarna! :-) Grattis!

2008-11-22 @ 20:13:15
URL: http://blogg.amundsson.com
Postat av: Anonym

Vissa föds med en nitlott i arslet.... andra föds med, vaddå.... =) Jag kan ta lite av "det där" som du har. Grattis då för faan! ;)

2008-11-24 @ 11:41:54
Postat av: Northtwig

Ja man kan ju inte förneka att man har en gnutta tur...med tanke på att det är andra gången det händer!!

2008-11-24 @ 21:43:15
Postat av: La Omar

Härligt för er!!.... IKEA here she comes.... ;)

2008-11-25 @ 08:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0