IKEA

I morgon bär det av mot Sundsvall och IKEA!!!!!!!
Nu jävla ska det köpas kök!!!  Och en hel del annat...hehe....
Ska ner och hämta faderns släpvagn sen....så man får plats med myyyyycket grejor :-D

Måste beställa kylen/frysen också....just ja....och fixa kakel...det kan jag i och för sig göra i Sundsvall...



Har stått i som fan idag...städat och donat...fixat middagen=älgstek *mumma*
När maken kom hem på lunch frågade han om jag inte tänkte klä på mig idag?
Hade så mycket att stå i att jag helt glömde bort det..hehe...kutade runt och städade i bara tshirt och trosor...sexigt ;-)

Var och tokshoppade med modern också. Fast vi tänkte inte riktigt igenom det...vi tog hennes lilla bil...och rullstolen var med...det blev trångt med alla kassar!
Vad har jag gjort mer då?....JO! bakade kladdkaksbakelser med marshmallows och mariannefluff....ska bli spännande att testa :-)

Nu blir det xbox :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0