Åh herregud!

Saffranssorpor är ljuvligt gott!!
Jag kommer att äta mig sjuk på dom....kanske inte var en så bra idé att baka dom när allt kommer omkring ;-)

Det ringde någon försäljare idag...och ville "ge" mig receptkort.
Kostade bara X kr i frakt...

Försäljare: -Jättebra receptkort, alla recepten är helt fantastiska!
Jag: -Verkligen? ALLA recept?
F: -Jajjamen, toppenrecept!
Jag: -Så du har testat alla??
F: -Öööhh...neej..men...
Jag:- Hur kan du då säga att ALLA recept är fantastiska?
F: - Hrm...jo undersökningar visar...
Jag:- Ja, eller hur? Sen har ju alla olika smak, så det jag tycker är bra kan ju någon annan tycka är skit...eller hur?
F:- Ja jo...det förståss...
Jag: -jag är iallafall inte intresserad...


Shit, det här med NIX-nummer funkar ju helt felfritt.....(ironisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0