Det här blir bara bättre och bättre...

För det första: Kontoret är städat! (YAY!!) Kommer före och efter-bild senare...

För det andra: Nyss ringde det en telefonförsäljare....kunde som vanligt inte låta bli att jävlas...

Försäljaren: -Hej jag ringer från *telefonbolag*. Du har varit kund hos oss tidigare och nu undrar jag: Är du kund hos oss nu?

Jag: -Du sa ju att jag varit kund TIDIGARE...alltså har jag en annan leverantör nu...

F:- Hmm..ja just det...vad ringer du med?

J:-Telia, vi har just bytt..

F:-Vi har nu ett erbjudande blablabla ringer billigare blablabla...

J:-Inte intresserad, vi har just bytt och nu vill vi prova det ett tag.

F:-Men vad är det ni vill prova? Att ha högre räkning??

J:-Ja

F:-Nää?? Det vill väl ingen ha, eller?

J:-Jo, jag vill det

*Tystnad*

J:-Hallå??

F:-Varför då?

J:-Därför att jag har så sjukt mycket pengar och ingenting att lägga dom på...

F:- öööö....

J:- Ja så jag brukar välja det bolag som har högst priser bara för att det ska lätta lite på kontot...

F:- jaha...ee...ok...men då får jag tacka för mig då...

J:-Ja det var så lite så...återkom gärna när era priser stiger.



Ja tänk vad roligt man kan ha :-) Nu fick han något att berätta på kafferasten...men det bjuder jag på :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0