I morgon är det dags...

...att jobba igen...*suck* Jag har kommit underfund med att jag vill göra något annat....men vet bara inte vad...känns som om det kvittar egentligen, men jag behöver definitivt ett brejk från vården.

Bakade fler kakor idag...det blev Brysselkex....farligt gott ;-)
Ska nog ta med lite kakor på jobbet imorgon och tvångsmata fröken D med :-D
Har en jäkla massa att göra imorgon natt...fylla i lönerapport, göra vårdtyngdsmätning, jämföra brukarkort med nattrutinerna (som jag skulle ha gjort för en månad sen...) fixa med rutinpärmen samt dom vanliga sysslorna! Fan...vi har städning av alla golv också....känns som om det kommer att bli fullt upp....kan vi nog behöva en kaka eller 2...eller 4...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0