Update

Jaha..ok, vad har då hänt sen sist?

Hmm....jobbat....Det var väl som vanligt förutom att fröken D har övergivit mig i en månad för att ha praktik...
Ska det vara så jävla nödvändigt att bli Usk:a?? Det räcker väl att du jobbar med superuskornas superuska!!
Svikare där!! (bara skojar darling :-) )

Det ser även ut som om jag kommer att bli gräsänka om veckorna. M ska börja jobba i stockholm och veckopendla.
Jag är verkligen glad för hans skull, som får prova något nytt! Nu är det bara jag som behöver ombyte i arbetslivet ;-)
Eftersom jag fortfarande jobbar natt så har vi anställt mor och far som natt-nannys :-D
Grabbarna sov där i söndags och jag tror nog att alla 4 tyckte att det var roligt.

Hmm..vad mer då....Jo var på 5 årsbesiktning med I i tisdags. Han gick igenom utan anmärkningar..haha.
Fast lite komplikationer blev det på kvällen när han fick nästan 40 graders feber av vaccinationssprutan...

Igår fick jag en släng av upprensnings-viruset....röjde i köksskåpen och flyttade om lite så M hittade ingenting sen när han kom hem..hehe...idag är det städskåpet och garderoben i hallen som ska få sig en omgång....


Över å ut!

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad är utdate

2008-09-06 @ 13:35:17
Postat av: Northtwig

Petig minsann :-) UPdate ska det ju givetvis vara....hade lite bråttomt där...:-)

2008-09-06 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0