Väckarklockan

Jaha..här ligger man och sover i godan ro....så ringer telefonen....och ringer....och ringer
Jag blir smått irriterade på M som inte svarar trots att han inte åkt till jobbet än....
Hoppar upp ur sänger och lyfter luren...
Fattar inte först vem det är...nån karl som frågar om det är Maria Nordkvist i sveg....
Får då för mig att det är någon som jävlas med mig och att det är ett förinspelat samtal....väntar bara på att nån ska ropa:
-HAHAHA!!! Gick du på´re??!!
Efter några sekunder fattar jag att det är på riktigt...det är från "Väckarklockan" i P4!!!

Vilken jäkla tur att jag inte svarade :-Va fan vill du??!!....som jag har en tendens till att göra ibland...

Tydligen tycker Herr och fru A att jag ska få tummen ur och städa kontoret :-)
Vårat kontor är lite av ett stående skämt bland våra vänner..hehe...

Så det är väl bara till att dra på sig blåstället, köra fram traktorn och sätta igång....nu när jag har lovat i radio och allt...

Eftersom jag har enorm självdistans så lägger jag även ut länken. Det är i slutet.

http://www.sr.se/webbradio/?id=1335294&type=broadcast


Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Tremänningen Johan

"Jag kommer alltid på bättre saker att göra"

Haha men måste erkänna att jag också känner igen mig där.

2008-09-05 @ 12:53:27
URL: http://ternix.blogg.se/
Postat av: Northtwig

Kan det vara så att det ligger i släkten?? :-)

2008-09-05 @ 13:58:05
Postat av: bebilia

15 minutes of fame! jag skulle blivit så arg så att jag skulle slängt på luren. måste säga att din morgonröst är imponerande, jag låter, som bekant, som en astmatisk papegoja.

2008-09-06 @ 22:44:27
URL: http://heja.holana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0