Baka baka liten jävla bulle

Skulle baka bullar idag till Noahs kalas på söndag.
Dammade av Kent-Arne kitchen aid och satte igång.
Jag måste ju använda den minst en gång i veckan så
att inte Maken kan påstå att det var ett onödigt dyrt inköp..

Baka baka..
Isse hjälpte till i ca 2 minuter sen gick han och tittade
på Pokémon med Noah...
Så jag fick göra det själv.
Förutom små enstaka besök då det stals små degbitar.
Så skulle skiten penslas med ägg...
Och det hade säkert fortsatt vara frid och fröjd om jag inte
tagit dom sista äggen till pannkakorna som vi åt till middag.

Panikade ner till Statoil.
Slut på ägg.
Panikade vidare till Ica.
Såg förövrigt ut som ett mjölmonster med galet hår.
Och lite svettig av stressen att bullarna skulle bli
överjästa och smaka röv.
Köpte ägg.
Panikade hem.
Tänkte för mig själv:
-Hehe, tänk om jag skulle tappa dom nu..fan
vad irriterande det skulle vara.

Tappade äggen på uppfarten...
Dom höll :-)

Och bullarna blev goda sa testpiloterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0