Bildoktorn

En list på insidan av bakre bildörren har varit lös ett tag.
Ungefär ända sedan i vintras när dörren hade frusit
fast och jag slet upp den med våld...

Idag drog jag ur tummen och halade fram
mitt universalverktyg, SUPERLIM!

Limmade fast listen och smällde igen dörren.
Öppnade den lite senare för att beskåda underverket
och få klappa mig själv lite på axeln för att jag är så
in i helvete händig.
Då har skiten limmats ihop med den nedre listen...
som nu är lös då rå....

Crap....

Och superlimmet är slut....

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hahahaha!! Jag är imponerad! Testat silvertejp?

2009-04-21 @ 13:15:03
Postat av: Hannah

Du är ungefär lika duktig som jag:)

Hoppas allt är bra med dig..Trots trasiga lister!

2009-04-21 @ 13:38:39
URL: http://postgatan.blogg.se/
Postat av: Maria

Ooo...silvertejp...en annan favorit :-)

2009-04-21 @ 15:33:32
URL: http://northtwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0